اخبار هتل اسپیناس پالاس تهران

در این وبلاگ مجموعه اخبار و مراسم های برگزار شده در هتل اسپیناس پالاس قرار می گیرد

اخبار هتل اسپیناس پالاس تهران

در این وبلاگ مجموعه اخبار و مراسم های برگزار شده در هتل اسپیناس پالاس قرار می گیرد

  • ۰
  • ۰

سیستم سقف شیشه ای متحرک برقی یکی از زیر مجموعه های سقف های شفاف و سقف های شیشه است که از تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان می باشد. و توسط ریموت کنترل باز و بسته می شود، این سیستم به نحوی طراحی شده که وزن حاصل از نزولات جوی را تحمل می کند و با نصب سنسور هوشمند برف و باران، در هنگام بارش سقف بطور اتوماتیک بسته شده و دیگر نیازی به دخالت مصرف کننده و هوشیاری و حضور وی جهت انجام کارهای روتین سقف نمی باشد.


سیستم های سقف شیشه ای متحرک به علت اینکه در هر فصل راحت قابل استفاده می باشد، ترجیح و انتخاب بسیاری از افراد می باشد. سیستم های سقف شیشه ای از تکنولوژی مدرن و به روز و متریال با کیفیت استفاده می کند.

سقف های شیشه ای متحرک را می توان به راحتی در محل کار، ویلا، منزل، پاسیو، تراس و… استفاده کرد. این سیستم ها نمای منعطفی دارند و ظاهر سازه را شکیل تر می کنند؛ از طرفی ارزش بنا را نیز بالاتر برده و از نظر اقتصادی نیز توجیه دارد. این سیستم ها قابل تطبیق به بنای شما و سلیقه ی شما می باشد و ظرافت های بسیاری در آن قابل اجراست.

جام تراس سقف متحرک شیشه ای

اجرای سقف های شیشه ای متحرک راحت و از نظر هزینه نسبت به ارزشی که به بنا می دهد و رفاهی که می آورد مقرون به صرفه است (در مقایسه با سقف ثابت شیشه ای طبیعتاً گران تر است) و به هرگونه فضایی قابل تطبیق و اجراست. این سقف ها به خاطر ظاهر متفاوت و زیبای خود بر ارزش سازه ی شما افزوده و آن را متقاوت می کند. در صورت تمایل شما می توان این سقف ها را به رنگ های مختلفی برای شما نصب و اجرا کرد.


شرکت “جام تراس” به علت داشتن تیم فنی و اجرایی قوی، سیستمی بی ایراد و مقاوم برای شما اجرا می کند.

سقف های شیشه ای هرچقدر هم که مقاوم باشند، اگر در محاسبات خود زیرسازی در نظر گرفته نشود، در آینده ای نزدیک مصرف کننده با مشکلات بزرگی رو به رو خواهد شد. توضیحات سقف شیشه ای را در اینجا بخوانید. با همکاری با شرکت های با تجربه و قیمت منطقی، پس از نصب با کیفیت می توانید از خدمات پس از نصب مناسبی بگیرید که خیال شما را در تداوم مصرف بسیار راحت خواهد کرد.

برای شروع، جست و جو کردن یک شرکت مناسب، که قیمت مناسبی داشته باشد و کار تمیزی نیز تحویل دهید قدم مناسبی است.

در رابطه با شیشه بالکنی و طراحی و اجرا بالکن های شیشه ای به صفحه مخصوص آن مراجعه کنید.

  • ۹۷/۰۷/۰۱
  • مهران زندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی