اخبار هتل اسپیناس پالاس تهران

در این وبلاگ مجموعه اخبار و مراسم های برگزار شده در هتل اسپیناس پالاس قرار می گیرد

اخبار هتل اسپیناس پالاس تهران

در این وبلاگ مجموعه اخبار و مراسم های برگزار شده در هتل اسپیناس پالاس قرار می گیرد

  • ۰
  • ۰

تولد نه سالگی پیمنت۲۴

یکی دو هفته از برگزاری مراسم جشن نهمین سالگرد تاسیس پیمنت۲۴ و یک ساله شدن صرافی ستاره سهیل می‌گذرد. نهمین سال فعالیت مجموعه پیمنت۲۴ را درحالی جشن گرفتیم که دو سال پیاپی به عنوان بهترین سایت خدمات مالی و بانکی در ایران شناخته شدیم. پیمنت۲۴ این موفقیت را مدیون مشتریان عزیز و همراه خود می‌داند، قطعا بدون حمایت شما عزیزان چنین روز بزرگی در تاریخ پیمنت۲۴ ثبت نمی‌شد. هدف اصلی پیمنت۲۴ رضایت مشتریان گرامی و سرویس دهی عالی در حوزه خدمات فینتک است. تا امروز سعی کرده‌ایم که رضایت شما را جلب کنیم، از امروز به بعد هم همین خواهد بود. امیدواریم که با گسترش روز افزون این مجموعه در شهرهای بزرگ ایران و نقاط دیگر دنیا، به اهداف و آرمان‌های همیشگی خود دست پیدا کنیم و به همه مردم ایران عزیزمان خدمت رسانی کنیم.


امسال هم مانند سال‌های گذشته به مناسبت سالروز تاسیس پیمنت۲۴ در روز ۲۰ بهمن ماه، خانواده پیمنت۲۴ و صرافی ستاره سهیل در کنار تعدادی از مشتریان که دعوت ما را پذیرفتند، در هتل اسپیناس پالاس تهران، جشن با شکوهی برگزار شد. اگر شما در این مراسم حضور نداشتید، از شما دعوت می‌کنیم تا با دیدن این ویدیوی کوتاه در جریان جزییات این اتفاق بزرگ قرار بگیرید:

  • ۹۷/۰۱/۱۸
  • مهران زندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی